Oldalak

2015. október 21., szerda

Alice in Wonderland...

... ez jutott eszembe, valahányszor erre a design textilre néztem.

Mikor tavaly megrendeltem Nelliéktől a Fabrika webshopjából, üstöllést kiszabtam a táskához valót belőle, merevítettem... aztán félretettem. Nem tudtam milyen textilbőrrel társíthatnám...

És ez egészen idén... vagyis mostanáig így is volt, míg... míg meg nem rendeltem Évitől a Kell-me webshopjából azt a magenta színű műbőrt, amiből a könyves táska is készült (ami ma landol a DPD jóvoltából a tulajdonosánál, aki nem sokat hezitált, hiszen a facebook poszt kikerülését követően jelezte, hogy ez bizony, mármint a könyves táska, az Ő táskája :o)

Szóval előkaptam az előkészített (és tavaly óta sorsára váró) táskalapokat és a hétvégén ezt a táskát is elkészítettem.

Medium Bag kivitelben (hiszen a leszabott design textiles táskalapok adottak voltak), a szokott módon, az új "fülkialakítással":

Fotózás közben, olykor-olykor a napocska is kisütött:
A táska hátulján cipzáros zseb:
Az állítható hosszúságú táskapánt lecsatolható:
A jobb oldali viseletre készült táska belsejében lévő cipzáros...
... és a másik oldalon lévő osztott zseb:


Méretei:

Szélessége alul: 25,5 cm
Szélessége felül: 35 cm
Magassága: 32 cm
Talpszélessége: 12 cm
Fülei hosszúsága: 68 cm

Szabad préda ;o)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése