Oldalak

2015. július 30., csütörtök

Püspöklila műbőr...

... ez valami álom...

A színe, a textúrája.. vagy csak vele dolgozni :o)

Sajnos az utolsó 1 métert sikerült megkaparintanom, de van még - ha ügyesen centizem - lehetőség táskát készíteni belőle :o)

Nem beszélve arról, hogy startolok, mihelyst lesz utánpótlás ;o)

Nem is dumálok, mutatom.
(ja de, mégis... régebben vettem ezt a design textilt és egyszerűen nem tudtam mit kezdeni vele... tetszett, de veszettül, de képtelen voltam bármely meglévő textilbőrhöz társítani.. mígnem... )


Ugyehogyugye?
Szabad varrás volt... felemelő, felszabadító :o)
Ez meg szabad préda ;o)

3 megjegyzés:

  1. Hát végre visszatértél! Sokszor megnéztem az oldalad és semmi. Persze megértem miért. Remélem egyre több táskát fogsz nekünk mutatni. Soha ne add fel.

    VálaszTörlés
  2. Úgy-úgy, itt vagyok újra :o)
    És köszönöm <3

    VálaszTörlés
  3. Gyönyörű alkotás a visszatérésre, nagyon ügyes vagy <3

    VálaszTörlés