Oldalak

2013. december 10., kedd

Ez is...

... kész lett tegnap, de fotózni már nem maradt időm, így ma reggeli, őrületesen rossz minőségű, ráadásul vakuval, hajnalban készült, friss, ropogós képeket hoztam :o)

Ezt a táskát egyébként szintén egy már korábban varrmányolt táska mintájára kérte a megrendelő, de naná, hogy nem lett egyforma... dafke ;o)

Ezúttal ilyen lett (Ultra Mini Bag):

 
Púderrózsaszín-csokoládébarna textilbőr, textilbőrből készült (állítható) pánttal, grosgrain szalaggal, cipzáros záródással, cipzáros belső zsebbel :o)
 

 

 

 

 

 
 És és és és figyeljeteeeek... fejben milliószor, sőt egyszer már a valóságban is megvarrtam egy ilyen cipzáros zsebet :o) Azt most hagyjuk, hogy anno mit rontottam el, mindenesetre a tegnapi sikerélmény után, újra és újra röhögnöm kell magamon, hogy milyen piszlicsáré ügyön botlottam hatalmasat ez ügyben...
Na, de viszont, szeretném Nektek megmutatni, hogy kinek a mankójára támaszkodtam:
Textil Cottage blogján van egy fantasztikus képes leírás, amiből ki-ki rábökhet a Neki tetszőre, a Neki leginkább hasznosra :o)
Használjátok Ti is szeretettel, és ezúton is hálásan köszönöm Neked Niki :o)

 
 Juuujj... nagyon büszke vagyok rá :o)
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése