Oldalak

2013. december 8., vasárnap

Zajlik...

... az élet... nálunknál...

A héten Gigi itthon volt velem... mondjuk úgy... táppénzen...
A helyzet azonban nem javult, hanem úgy tűnik, hogy romlott is.
De, hogy ne unatkozzak, unatkozzunk, Andris napok óta újra köhögött... amolyan meghűlésesen...
Egészen tegnapig :o(
Estére a szokásos program, de nagyon ügyes nagyfiú volt, mert amikor érezte, hogy "menni kell" akkor kiment a megfelelő helyre, megkímélve engem a gyerekszoba "flaszterjának" takarításától...

És akkor jött a mai nap...
Holnap gyerekorvos :o(

Szóval fék behúzva, de dolgozom, csak most elsősorban anya vagyok...
Minden kész lesz idejében, és azért most áldom az eszem, hogy ráhagyásokkal vállaltam a megrendeléseket... hahh... :o)

Ma reggel/délelőtt ez lett kész:

Ez egy olyan fazon, amiből eleddig ez a második példány... mármint méretileg :o)
És színben azonos a prototípussal.
A megrendelő annyi módosítást szeretett volna, hogy pánt helyett fülei legyenek, illetve a külsején egy plusz zseb hátul.

Ami pedig pluszban érdekesség, hogy gyakorlatilag egyidőben érkezett ugyanerre a táskára két megrendelés, azonban ahhoz, hogy a táska teljes felső része elöl és hátul is grafitszürke legyen, nem volt elegendő g.szürke textilbőröm... mindkét megrendelő roppant rugalmasan kezelte, és elfogadta a javaslatomat... nevezetesen, hogy csupán a táska előlapja legyen grafitszürke :o)
Így mindkét megrendelést tudtam, tudom teljesíteni.

Íme az első:

 

 




 






 
A képeket meg jól összekutyultam, de most már így hagyom... ha ismétlést gyanítotok... nos... mea culpa :o) :o)
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése