Oldalak

2013. július 18., csütörtök

Már tegnap este...

... leszabtam az újabb táskához szükséges textilbőrt, és a pamutvásznat :o)
Nagyon izgatja a fantáziámat ez az új fazon, s mostanra már az is kialakult a fejemben, hogy hogyan tovább ;o)

Nos íme az első olyan, ami polcra fog kerülni, ha kész lesz teljesen.
Nekem nagyon tetszik ennek a textilbőrnek a vörösesbarna színe, de, hogy őszinte legyek, a pamutvászon is szívem szottya :o) Dédelgetem is már egy ideje, s ez volt az első alkalom, hogy belevágtam...

Erre az újabb példányra már felkerült a textilcímke is (mert nem tűnt fel senkinek ugyan, de az előzőt olyan irgalmatlan tempóban akartam... úgy értem: akartam(!), hogy a végén tűnt fel, hogy huppsz, ez bizony lemaradt...) szóval ezen már van, és a füle is rögzítésre került egész magasan, hogy ne legyen zűr, ha csupán az egyik táskafül van a vállon ;o)
Így már nem tud kiborulni... tudom, mert kipróbáltam (és hálásan köszönöm a Facebook oldalon feltett kérdésemre kapott válaszokat, véleményeket :o)

Jaaaa... hogy a képek?
Íme:
(első három fotó vakus!)


Ezek már "vakutlanok" :o)




És, hogy mekkora is ez a táska?
Akkor lássuk a medvét felvéve :o)
(magam vállaltam a medve  "modell" szerepét, tessék kérem nem sokkot kapni a feltűrt szárú otthoni játszós melegítőm kinézetétől, ahogy az én kinézetemtől is óva intenék mindenkit :o) :o)

Szóval ekkora "darab" vagyok én a táska:

 




2 megjegyzés:

  1. Nagyon-nagyon tetszik ez az új modell! Igazi City táska! Nagyon jó, hogy belevágtál! :)) Nagyon várom már a többit!

    VálaszTörlés
  2. Ebből az anyagból tegyél el nekem,léccike:)

    VálaszTörlés