Oldalak

2013. július 12., péntek

És vajon...

... ezekre a táskákra emlékeztek?

No, az óvónéniknek történő átadás lezajlott, a megrendelő beszámolója szerint nagyon nagy sikerük volt. Igen, mindháromnak :o)
Na jó... a lila volt a favorit... (nem gond, majd jövőre azt kap minden óvónéni évzáró ajándékként... s egyiküknek kettő lesz :o) :o)

A lényeg, amiért ennyit locsogok... a megrendelő saját részre kért egy táskát, ami kisebb némileg, mint a Mini Bag. Kék színvilágú pamutvászon és fekete kordbársony összeállítás volt az elképzelés...

Ha azt mondom, hogy térdig jártam a lábam ezért az anyagért... elhiszitek? Nem?
Jól teszitek :o) :o) :o)
A harmadik üzletben találtam rá, és nem is értem miért nem oda mentem először...

A méretei ennek az Ultra Mini Bag-nek... ööö.... most bajban vagyok... elkészítettem, a megrendelő átvette... én meg jól nem mértem le... viszont van egy képem, amin egy Mini Bag mellett látható, mondjuk úgy, hogy a viszonyítás miatt ;o)

No akkor következzenek a képek:

 

 

 

 
Itt a Mini Bag és az Ultra Mini Bag egymás mellett :o)
És még a kicsi is elnyel tárcát, iratot, telefont, fél(?)* liter üdítőt, kulcsokat...
Fotókért újfent köszönet Eszternek ... az Ultra Mini Bag-et ugyanis az átadás napjának hajnalán, 3 óra 2 perckor fejeztem be, és abszolút nem volt lehetőségem fotózni... szerencse, hogy Eszter volt, aki a táskát átadta, minekután egy kedves ismerősöm hajnali 6 órakor átvette tőlem és elszállítmányozta Eszter műhelyébe... szóval nna, köszönet mindenért :o)
 

* na jó, lehet, hogy csak a 0,33-ast :o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése