Oldalak

2013. július 8., hétfő

Újra a ....

.... designer textil és a textilbőr...

Mert Lidércke varrt egy csodálatos táskát amiből csak egy icipici részlet látszott...
Juuuuujjjj, az a színösszeállítás, nekem úgy megdobogtatta a szívem, és rögtön eszembe jutott, hogy van nekem ez a gyönyörű anyagom, méghozzá a Kell-me webshopjából :o)

És van nekem nagyon szuper fehér-szerű textilbőröm... és és és van az a nagyon klassz türkiz-szerűnek mondható textilbőr, és akkor én írtam Dorkának, hogy lehet-e, és nem bánná-e, és Ő hozta a formáját, és naná, hogy semmi ellenvetése nem volt, hogy a színösszeállítást másoljam, "lopjam" :o) :o) :o)

Szóval elő a szabásmintával, elő a jelölővel, aztán nosza nyirkálni :o)

Pamutvászonra táskamerevítő, táskamerevítőre felvasalható vlies.
Bélésre pedig hagyományos vlies, így aztán olyan tartása van, hogy ihaj :o)

És ami nagyon a bejövős kategória nálam... textilbőrből van a táska pántja is ;o)
(leírom, de nem ér nevetni... nagyon egyszerű okból kifolyólag... nincs színben passzoló hevederem... de tiszta mázli.. így készen látva, szerintem ez pont így van rendben ;o)

Jaaaa, hogy a képek?
Hát itt vannak ;o)


 
 

És akkor itt kapott el a gépszíj, hogy ugyanezt miért ne lehetne a türkiz-szerű textilbőrrel...
Ilyen lett:

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 


Ezek azok a képek, amin a két táska együtt van, hogy látható legyen: ugyanaz a textil mennyire másképp fest a két különböző textilbőrrel :o)




 





4 megjegyzés:

  1. Csoda szépséges mindkettő....<3 ...de nálam - ne kérdezd miért, a válasz egyszerűen ..csak...- a fehér textilbőrös változat dobbantott nagyot szívem kis kalapácsain...:)
    Annyira nagyon ügyes vagy!!!
    Millió puszi!
    Noémi

    VálaszTörlés
  2. Mindkettő szép, de a türkiz... ölni tudnék ezért a színért:)

    VálaszTörlés
  3. Drága Szilva!
    Olvasás közben szépen megfogalmazódott bennem a hozzászólásom, s 4 sorral lejjebb te magad tetted meg. Hihetetlen hogy milyen különböző hatást ér el a két táska , visszalapoztam, nem akartam elhinni, hogy a teteje ugyanaz. Gyönyörű mindkettő, s a pántjuk..!

    VálaszTörlés