Oldalak

2013. január 6., vasárnap

Óriási...

... kupac befejezetlen táska vár a sorsára... én mégis disznófülű kutyatatár voltam, és nekiálltam "csakúgyvarrni"

A színekkel való kísérletezés volt a lényeg, a fotó azonban nem színhelyes.
A púder-rózsaszín, a halvány lila, az élénkebb lila, és a lilának és bordónak is nézhető kordból készítettem a táskát. Egyedül az alja fekete (kevésbé látványos a koszolódása című mutatvány okán), eleje és háta egyaránt multicolor :o)

  
 
  
 
 
 
Úúúúgy, de úúúúgy nem szeretem, hogy nem tudok fotózni, hogy nem tudok színhelyes képeket készíteni.... az nagy valóságban ezek a színek csodálatosak... tudom, ezeket a képeket látva, nehéz ezt elhinni :o))
 
Breaking news!!!!
Talán ezen a fotón látszik az igazi színe... napsütésben, vaku nélkül... talán sikerül megmutatnom:
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése