Oldalak

2013. január 12., szombat

Majdnem elfelejtettem...

... megmutatni Őket...

Korábban anyagbeszerző körutat tettem... na jó, voltam azóta is bőven sokszor anyagbeszerzésen... de ezeket különlegesnek véltem, dédelgettem, tettem jobbra, tettem balra, és leghátul, legesleghátul, folyamatosan mocorogtak a gondolataim, hogy miként, milyen formában kellene "testet ölteniük"...

Hirtelen felindulásból elkövetett varrmányok, mentségemre szolgáljon, hogy a hirtelen felindulást hosszas tervezgetés előzte meg... és, hogy akkor miért hirtelen felindulás? Mert nem tervezett módon, egyszercsak előkaptam Őket, és uccu neki... megvarrmányoltam :o)

Étcsokoládé színű kordbársonnyal kombináltam, ugyanilyen színű - állítható - heveder a táska pántja.
A virágos textilre táskamerevítőt vasaltam, majd 1 cm-es vlies-t steppeltem rá, hogy igazán jó tartása legyen. Táskamerevítőt a kordbársony is kapott, ahogy mindig... míg el nem felejtem jelezni :o)

Egymás testvérei:

 
 
 
 
 
 

2 megjegyzés:

  1. Válaszok
    1. Éva :o)

      Nagyon szépen köszönöm, örülök, hogy Neked is tetszenek... egyszerűek, úgy értem semmi applikáció... mégis nagyon tetszik mindkettő... és az egyiktől máris meg kell váljak... máris elvitték a meskán :o)

      Szóval egyik szemem nagyon nevet, a másik ejt egy könnycseppet... :o)

      Szeretettel,
      Szilva

      Törlés