Oldalak

2012. november 26., hétfő

Elkészültem...

... Vele is :o)
Tudjátok, Ő a kis netbook táskának a Naaagy és Okos testvére ;o)

Ezt is kibéleltem vatelinnel...
Lehet, hogy a kord táskamerevítővel megerősített táskák tartásához szoktam hozzá... (?)
Nem tudom, de a pettyes anyagba bevasaltam a táskamerevítőt, és olyan "plöttyedt" benyomást keltett...

Nem voltam elégedett, márpedig az nálam nagyon-nagyon nem jó... tudjátok rólam, hogy maximalista vagyok mindig azt szeretném, ha a megrendelő elégedett lenne, és teljes lelkinyugalommal pakolhatná tele, anélkül, hogy az alja megroggyanna...

Remélem ily módon sikerül elégedetté tennem a Művésznőt*  :o)




 Béna kép, elnézést... azért tettem fel ezt is, hogy lássátok, a táska "fazonja" ilyen... izééé... kissé szögletes :o)
 ... és ilyen, ha széthúzom :o) ezt meg azért, hogy lássátok az összes zsebet ;o)

* tényleg Művésznő, így nagybetűvel... gyönyörűen fest, legalábbis nekem nagyon bejön :o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése