Oldalak

2012. november 14., szerda

Nahogyaszongya...

... itt vagyok ám, csak nem volt mit mutatnom, mert amit csináltam titokban csináltam, hát, hogy úgy mondjam... karitatív céllal :o)

Másik...

Minden évben tart az Óvoda (és az Iskola is) jótékonysági bált, amire a belépő - a mi anyagi lehetőségeinkhez képest - meglehetősen borsos... ami érthető, az Óvoda (és az Iskola) fejlesztése a cél mind infrastrukturális, mind képzési szempontból... a báli bevétel összegéből...

Korrekt módon, aki nem tud, vagy nem akar menni, lehetőség van az alapítvány(ok) támogatására, mégpedig oly módon, hogy a bálon tartott tombolára felajánlást tesz...

A mi drága dadusnénink, adott egy ötletet, ami egészen kézenfekvő, csoda, hogy nem vertem eddig bele az orrom... mármint a lehetőségbe... és úgy egyáltalán, elég blama, hogy pont nekem, pont ez, eddig nem is jutott eszembe...

Szóval varrtam... mi mást is tehettem volna...

Ezeket:




 



 
Remélem, akinek a tombolaszelvényét kihúzzák, mikor az én varrmányaim (felajánlásaim) kerülnek sorra, elégedett és boldog lesz :o)
Legbelül eljátszottam a gondolattal, hogy milyen csoda dolog lenne, ha valami módon (akár itt a blogon, akár facebook-on, kapnék Tőle, Tőlük visszajelzést...)
 
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése