Oldalak

2012. július 4., szerda

Új fazon...

...mert egy varrós/kreatív csoportban, ahova immáron tartozom, kaptam egy kis bátorítást, hogy próbáljak ki újabb és újabb fazonokat is...nos megtettem:

Nem vagyok tökéletesen elégedett (nem is én lennék, ha az lennék :o)
Ez nem annyira táska, inkább afféle szütyő...ebbe is fér plüss, meg egyéb kislányoknak való titokzatos kincs, viszont nagyon hiányolom, hogy nincs "alja"...
Azt hiszem tovább fogom "fejleszteni"
Mi a véleményetek?

A szokásos módon készült, a füle azonban ezúttal hosszabb, mint a szokásos, hogy vállra tudja venni a tulajdonosa :o)

A fotók - szokás szerint - bűn rosszak lettek, a cérna nem ilyen rikító pink, hanem kellemes, visszafogott ciklámen, és cseppett sem világít, bármennyire is ezt akarják sugallni a fránya fényképek :o)





És jelentem tisztelettel, reggel, a kora reggeli napsütésben lefotóztuk a muffin-os táskát, de a fényképek olyan bűn rosszak lettek, hogy úgy döntöttem, itt inkább nem teszem közzé.......a színe annyira fals volt a valódihoz képest, hogy az már szinte fájt :o(((


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése