Oldalak

2012. július 23., hétfő

Kidobott...

... az ágy... hajnali 3 óra 45 perckor...  Grrr....  Mondjuk tökéletesen kipihentnek érzem magam, mert szokásommal ellentétben, tegnap este már  10 óra körül hencebuncáztam  :)))

Ahogy császmákolok kifelé a hálóból, nézek vissza, látom ám, hogy a Férjem mellett egy gyönyörű, szőke nő fekszik  :))))   Gigi, a mi kis mucogányunk, átcuccolt hozzánk az éjjel... 

Próbaképp bebújtam az Ő ágyába, de ott sem tudtam visszaaludni, így inkább csak néztem Andrist, hogy milyen, de milyen nyugodtam szuszmákolt a saját ágyában...

Érdekes, Ő, mármint Andris, egész kicsi korától szépen végigaludta az éjszakákat, nyugodtan, kipihenten ébredt....   Gigi meg egész kiskorától olyan volt, mint a " bolygó-hollandi"  legalábbis mi mindig így hívtuk, ha éjjelente bolyongott a lakásban  :)))

Mikor még Budapesten laktunk, előfordult, hogy a hálóban köztünk aludt, de ez volt a ritkább.... simán befeküdt éjjel a konyhaasztal alá az étkezőben, mi meg majd összekakkantottunk magunkat, mert nem találtuk a lakásban sehol, mikor hajnalban a keresésére indultunk... Aztán előfordult, hogy a hálószoba ajtajában a küszöbre feküdt, vagy, mikor átköltöztünk Budaörsre, rendszeres volt, hogy a bejárati ajtó előtti kis textilre vackolta magát ....  Ebből az időből való, hogy a bölcsődei gondozónéni rendszeresen mesélte, hogy Angéla ebéd közben majdnem beleejtette a buksiját a tányérba, mert annyira álmos volt, hogy alig bírta tartani a kobakját :))))

Manapság ritkábban fordul elő ilyesmi, de azért a múlt héten beszámolt róla, hogy éjjel felébredt, és kivette a vacsorából megmaradt petrezselymes krumplit és fasírozottat a hűtőből, és csemegézett :))) Andrással nem kicsit röhögtünk...  Ami fix, hogy ezek az éjszakai kalandjáratai inkább telihold környékén fordulnak elő, úgyhogy - korábban gyerekorvosunkkal egyeztetve - továbbra sem tulajdonítunk neki jelentőséget :)))

Andris meg egy komplett kis faszilinkó... okos, ügyes, hihetetlenül értelmes, elképesztően érdeklődő, imád olvasni (akárcsak én :) de néha egyszerűen kifordul önmagából, és addig nyekteti a húgát, amíg sikonyálás nem lesz a vége... nálam meg olyankor szakad a cérna, és guglizi kezdem a repülőjegyeket a Holdra.... csak oda  :))))

Ez volt a családi beszámoló, de azért varrtam is a hétvégén. Kész vagyok egy újabb táskával, és regisztráltam a Meska oldalon, de felbosszantott, illetve fel nem bosszantott, de a kedvem elvette, hogy amikor a felvitt adatokat el akartam menteni, mindig visszadobott ugyanoda, ahol elkezdtem, csak épp az összes addig bevitt adat eltűnt a szövegdobozokból.... viszont hibaüzenetet nem jelzett...

Azonkívül számlaszámom sincs, ugyanis leszámoltam a bankokkal, mindegy is miért, a lényeg, hogy megfogadtam: én soha többet nem nyitok bankszámlát....

Visszatérve a varrásra, ma fotózom a varrmányt, és mutatom Nektek is.

Szép napot!

Szilva

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése