Oldalak

2012. július 16., hétfő

Szeretem...

... a tulipánt (is).

Ez a típusú (szerintem kaporvirág mintás) anyag, részemről szerelem volt első látásra. Nem tudom, Ti hogy vagytok vele, de én ha beleszerelmesedek egy anyagba, sajnálok belevágni :o)  Tudom-tudom, ez röhejes, főleg olyasvalaki szájából, aki egyébként varrni szokott :o)  Mégis így van, vállalom :o)
Dédelgetem, ami tudom, hogy szintén nevetséges, újra és újra előveszem, nézegetem, forgatom, tapintom...s folyamatosan jár a fantáziám, hogy egy ilyen gyönyörűséget miképp lehetne Valamivé tenni. Igen, nagybetűvel...hiszen ilyen szépségből csakis szépség születhet...ahhoz meg idő kell. Idő, hogy megérkezzék az ihlet, idő, hogy megszülessen a gondolat, hogy a gondolatból terv legyen, a tervből elhatározás, s az elhatározást végül tett kövesse....

Bízom benne, hogy olyan szeretettel fogadjátok, amilyen szeretettel készítettem (az összes táskát, amiben ezek a textilek "szerepet játszanak")


A füle hosszabb a korábban megszokottnál, így vállra is vehető...kipróbáltuk Gigivel, működik :o)
A mágneskapocs, és a belső zseb is ott bújik :o)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése