Oldalak

2012. július 5., csütörtök

Eladó...

...folytathatnám, hogy "kiadó most a szívem"...... de egyrészt ez nem igaz, másrészt mivel ez a blog a varrmányaimról szól, kézenfekvő volt számomra, hogy akkor szabad a vásár, de igaz, ami igaz.....ezt én még eddig egyetlen alkalommal sem írtam le, tettem közzé, úgyhogy ezennel pótolnám eme hiányosságot, és szeretném tudatni, hogy a táskák már nagyon-nagyon várják az új tulajdonosukkal való találkozást. Amiért írom ezt, annak oka, hogy sok-sok megkeresés érkezett erre vonatkozóan.

A helyzet a következő: ha én ezeket mind meg akarnám tartani, szerintem a család testületileg szavazná meg, hogy kivágnak a táskákkal együtt, mert ha folyamatosan csak varrok, varrok és varrok, egy idő után már lépni sem fogunk tudni itthon a varrmányaimtól :o)

Tehát hajrá, kinek mi tetszik, vegye és vigye :o)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszenek a munkáid!!!!!!!! Nagyon jó hogy párnak táska elkészítésekor ott voltam és láthattam hogy milyen kreatívan dolgozol!!! :) Énekem személy szerint a munkáid oltárira tetszenek :) a

    VálaszTörlés
  2. Édes Katám, aranyos nagylányom :o)
    Öröm volt úgy dolgozni, hogy közben velem voltál, s jókat beszélgettünk közben, amolyan nagylányos módon.
    Remélem hamarosan újra lesz alkalmunk ilyen murit csapni. Hamarosan jöttök a hosszú szünetre, alig várjuk mindannyian :o)
    Remélem Ti is :o))

    Puszi, ölelés!

    VálaszTörlés