Oldalak

2016. március 13., vasárnap

Jáááááj, már megint...

... már megint legalább két hete nem írtam semmit.

Pedig volna miről írnom és van is mit mutatnom :o)

De ördögi kör ez... ha ülök a laptop előtt, nem varrok.
Ha varrok, nem szállok ki azért, hogy a laptopon prüttyögjek....
Tipikus "melyik ujjamba harapjak" szituáció.

Mondjuk régóta tudom, hogy fel kellene építenem valami stratégiát a napi és a heti teendőket illetően.
Tenni épp nem tettem a cél érdekében.
De legalább tudom :o) :o)
Az is valami... mondjuk az első lépcsőfok muhahha...

No, hoztam egy mandalás táskát.
Mandalás táska sok készült már.
Ilyen mégsem volt eddig soha.

Évuckáék családi barátjának (akinek olyan tutijó neve van, hgoy ihaj :o), szóval rendelődött ez a táska. Méghozzá Midi Bag fazonban/méretben/kivitelben. Ugye, hogy sose volt ilyen?

No, lássuk:

Vöröses árnyalatú textilbőrrel dolgoztam (szerintem ez illik hozzá a legeslegjobban). Mint kiderült, Szerénke (ugye, hogy tutijó név?) jobb oldalon viseli a táskát, így a cipzárok nyitási iránya ennek megfelelően került kialakításra. A táska egyetlen hosszú, állítható pánttal rendelkezik, így vállra véve, vagy testen keresztülvetve is lehet viselni.
Cipzáros zseb a táska hátsó - test felől lévő - részén:
Szeretem, ha a derékszög, tényleg derékszög (a zseb levarrását nézzétek ;o) :
No.. itt egy pillanatra álljunk meg :o)
Az a helyzet, hogy mindenképp akartam valami teljesen egyedit, valami egészen különlegeset belecsempészni a táskába... ezúttal a címke bevarrásánál mandalákat rejtettem el textilbőrből:
(egyúttal látható az általam készített táskák belső elrendezése is a cipzáros és az osztott zsebbel)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése