Oldalak

2016. március 14., hétfő

Van nekem egy barátnőm...

... a barátnőmnek meg egy Zsófi nevű kislánya.
Aki történetesen Gigim osztálytársa és kenyeres pajtása :o)
Namármost, ha két barátnő ilyen jó barátnő, evidens, hogy egy szülinapi parti egymás jelenléte nélkül elképzelhetetlen. Zsozso ünnepelte néhány hete a szülinapját, piciMicim mi mást vitt volna ajándékba, mint táskát. Egyedit, Zsófinak készítettet.

Mini Bag-re esett a választásom (nanáhogy barátnőmmel való egyeztetést követően :o)
Cukikám (barátnőm) súgott nekem, hogy mik a kicsilány kedvenc színei.
Lila, rózsaszín és kék.
Első kettő evidens volt, de emellé nem tudtam a kéket elképzelni úgy, hogy abból táska legyen.

Végig, míg készítettem, a kispipi (Zsozso) járt a fejemben... hogy vajon minek örülne igazán, mely motívum lenne az, ami abszolút tetszene neki... és a szirmok kivágását követően elkezdtem pakolgatni a táska előlapján... had' ne mondjam, hogy teljesen más volt a kiindulási pont... végül ez lett belőle... és érdekes, nem tudom Ti miképp vagytok vele, de én egy stilizált angyalkának látom.. épp, mint amilyen tündéri kisangyal* Zsozso :o)

* muhhahha.. Cukikának ez ellen lenne egy-két szava minden bizonnyal... Zsozso ugyanis az Édesanyjának jellemzően nem azt az angyali arcát mutatja, mint amit nekem :o) :o) hiába no, kiváltságos vagyok :o) :o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése