Oldalak

2016. február 26., péntek

Kalapos nő...

... immáron sokadszor :o)

Úgy látszik nem tudtok kiszeretni ebből a mintából :o)
Pedig anno, ha tudnátok mennyire féltem elkészíteni az első táskát... napláne, hogy mennyire meglepődtem hányszor kellett reprodukálnom... például itt és itt (ráadásul utóbbiból kettő is készült :o)

Szóval, amit mesélni szerettem volna, az az, hogy Zita konkrétan azzal keresett meg, hogy "kalapos nős" táskát szeretne tőlem :o) Aztán kérte, hogy álmodjuk meg együtt a színeket, de én hősiesen ellenálltam, dacolva mindennel :o) :o) :o) rákényszerítve :o) :o) :o)  Zitát arra, hogy álmodja meg Ő a táskáját :o)

Egyébként akartam is beszélni már erről... fura és érdekes dolog is ez, egyúttal és éppen ezért is, ambivalens érzelmeket ébreszt bennem... hiszen a megrendelő a bizalmát adja nekem, hogy megbízik bennem, az ízlésemben... megtisztelő... ugyanakkor az Ő táskája lesz, márpedig akkor nem szabad, hgoy az én ízlésem - legalábbis a színek vonatkozásában - csipetnyit is nyomjon a latban...

Így aztán Zita döntése volt, hogy a táska padlizsánlila műbőrből készüljön, a kalapos nő ruhája sötétszürke legyen, a kalapja pedig fekete.

(Zitának cseppet sem mellékesen, már van egy táskája tőlem, méghozzá ez :o)

Oh, majdnem elfelejtettem említeni, hgoy a táska méretét illetően kicsit nagyobbacskára volt igény, mint az eddigi pakolós jelzővel illetett Medium Bag.

Így ez a táska...

alul 31 cm széles
felül 41 cm széles
magassága 37 cm
talpszélessége pedig 14 cm.

A táska jól pakolható, éppen ezért, illetve pontosan ennek érdekében, fülei és hosszabb pántja "belsejébe" ripsz szalag került a megerősítés végett, hogy a súly - amivel jól telepakolt állapotában a táskának meg kell küzdenie - ne kezdhesse ki a műbőr anyagát :o)

Jöjjenek a képek:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése