Oldalak

2016. március 18., péntek

Színekkel álmodom...

... úgy bizony :o)

Korábban mutattam egy részletfotót a facebook oldalamon erről a táskáról.
ITT.

Feketének indult, végül egész más kerekedett, gömbölyödött ki belőle.
Nézzétek csak:

Először a magenta színű cseppeket vágtam ki és tettem a táskalapra...
... aztán, kevésnek találtam... vagy egyhangúnak? Nem tudom... a lényeg, hogy elővettem a pisztácia színű műbőrt is... és végül a gyönyörű azúrkéket...


S mikor minden cseppet felapplikáltam a táskára... eszembe jutott, hogy édes drága nagyikámtól (aki néhány nap múlva 91 éves lesz <3 ), aki varrónő, sok-sok hónapja, tán 1-2 éve is van már.. szóval kaptam ezt a gyönyörűséges kék színű csipkét... dédelgettem rég, de sosem volt helye igazán egyik táskán sem... mostanáig :o)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése