Oldalak

2016. február 23., kedd

Szép. Szűz. Mária.

Nagyjából ez ugrott be, mikor megnéztem az utolsó bejegyzésem dátumát.
Nem, mintha nem lett volna mondanivalóm... csak valahogy...
Kifogás, meg nyünnyögés, meg odázás és halogatás...

Most itt vagyok, s leszek is egy darabig, mert azért a táskák készültek.
Megrendelésre és szabad akaratomból is.

Volt, amit fotóztam, volt ami úgy indult útra, hogy meg sem örökítettem.
Iylen volt nekem a tavalyi év vége és az idei év eleje.
Vergődés, mélyrepülés, "semminemérdekel" érzés aztán széles mosoly...

Most kiegyenlítődött.
Azt hiszem :o)

Hozok képeket is, bejegyzéseket is.
Nemsoká' az elsőt.

Nem tartom az időrendiséget, hozom, ahogy a kezem közé kerülnek, s ahogy haladok a képek logózásával :o)

Szóval, ahogy mondani szokás: stay tuned ;o)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése