Oldalak

2013. április 30., kedd

Lerovandó...

restanciáim második felvonása következik...
Csak karcsúsodik az a lista... ugyehogyugye?  :o) :o)

Szóval a végére hagytuk a - szerintem - legelegánsabbat :o)
Ez a szett, ahogy Eszter is ajánlotta facebook bejegyzésében , inkább anyák napjára, vagy év vége közeledtével tanítónéninek, tanárnőnek lehet nagyszerű ajándék... szerintem, szerintünk...

Ekrü és tűzszínű narancs "házasítása" kordból ofkorsz ;o)



 A notesz... uhh, nekem nagyon tetszik... még jó, hogy nem az enyém, különben már tuti beleírtam volna, azazhogy kisajátítottam volna :o) :o) :o)
Annyira hihetetlen számomra (még most is.. pillanat, megnézem... cirka 1,5 havi ismeretség és közel 2000! üzenet váltása után is), hogy megismerhettem Esztert... ritka tehetség, és emellett annyira ember... tisztességes a végtelenségig, egyenes, és tele van pozitivitással, szeretettel...
(ahogy Tündér is, mert el ne felejtsem jelezni Neki, hogy Ő pontosan ugyanilyen fontos számomra... a Vele való kapcsolatom viszont még ennyire sem publikus... csak ízért e néhány szónyi szösszenet, hogy tudja, amit szeretném, ha tudna ;o) )

Hol a listám? Hol a listááám... jajj még nagyon hosszú... nagyon...


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése