Oldalak

2013. április 8., hétfő

Nem tűntem el...

... vagyis de :o)

De varrtam is közben, csak épp kezdtem elmerülni a teendők sűrűjében... meg aztán volt itt húsvét táján egy kis pitty-putty is nálunk...

Hogy egész konkrét legyek, nagyjából úgy söpört végig a családomon a hányós-fosós vírus, mint a cunami a thaiföldi partoknál.. úgyhogy, ha valaki látja a húsvéti nyuszit, adja át neki üdvözletem, meg azt, hogy találkozunk jövőre... idén ugyanis nem sok időnk volt vele foglalkozni :o)

Ehh, kint vagyunk a lavórból/klotyoból/fertőtlenítő szagból kórságból, a lényeg mindenképp ez...
Meg az, hogy a korábban kiszabott 14 (igen, tizennégy!) táskából hármat végre valahára sikerült befejeznem :o)

Aztán azt is elmesélem, hogy bár a vírusnak Gigi és Kata lányom, no meg jómagam hősiesen ellenálltunk (na jó, az igazat bevallva az én gyomrom cirka három napig lifteset játszott, de nem volt időm rókázni vele foglalkozni, ugyanis a két leharcolt gyerek (Andris és Luca) valamint Férj között ingáztam... na de, hogy szavam ne felejtsem, amibe belekezdtem: ma voltam Angélát (Ő Gigi) beiratni a hőn áhított zenei általános iskolába :o) Kicsivel fél 8 után érkeztem, már négy anyuka várt előttem a bebocsátásra... és míg megnyílott a szentély igazgatói iroda "kapuja" csevegtünk.
Miután sorra kerültem, adminisztráltam, meg izgultam, meg aláírtam és izgultam, és elmondtam, hogy izgulok, és emiatt is izgultam.. szóval kijöttem az igazgatói irodából... az állam leesett...
Tömött sorban, cirka 80-100 (de lehet, hogy több) ember várakozott...
A lépcsőn lefelé kocogva keresztet vetettem, és áldottam az eszemet, hogy nem 8-ra érkeztem.. talán még most is ott lennék...

Majd levélben küldik a tudnivalókat, úgyhogy várunk :o)
Türelemmel.
De abban már úgy tűnik egyre profibbak vagyunk ;o)
Már úgy értem a türelmes várakozás gyakorlásában...

Na, de aztán félre innen a maszek ügyeket, jöjjön a három befejezett táska ;o)

Íme az első:

Halványkék (babakék) és türkiz :o)


 Zippes
 Kulcstartó karabíneres ;o)
 
Magassága: 32 cm
Szélessége alul: 25 cm
Szélessége felül: 30 cm
Mélysége / talpszélessége: 13,5 cm
Vállpántja állítható :o)
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése