Oldalak

2013. április 26., péntek

Egészen elképesztően...

lassan haladok...

Gyerekek (a két kisebb: Andris és Gigi) betegek. Helyesbítek: Andris kifelé jön belőle, Giginél tegnap volt a mélypont, különösen este és éjjel... No, és ahogy az ilyenkor teljesen természetes és normális, és helyénvaló, hogy igénylik az ölben létet :o)

Ennek megfelelően alig-alig tudtam varrni, illetve amikor mégis, akkor éppencsak...

Egyetlen megrendelést tudtam befejezni tegnap estére, a képeket már elküldtem, most újfent várom az ítéletet véleményt :o)

A megrendelő Hölgy... na, szóval az úgy volt, hogy ezt a laptoptartót rendelte tőlem, ennek a táskának a tulajdonosa. Aki ugyebár, és nyilvánvalóan egy és ugyanaz a Hölgy :o) Mármint a táska és a laptoptartó gazdája... Namármost, a linkelt táskának és laptoptartónak a tulajdonosa... ejj, ennek így se füle, se farka, se vége, se hossza... Akkor most hogyan is meséljem, hogy rövid is legyek, meg érthető, és követhető is...

Szóval a fekete-fűzöld szett tulajdonosa büszkén hordja a szettet, majd húsvétkor családi összejövetelen találkozik, rég nem látott testvérével... Aki aztán tetszését nyilvánítja ki a varrmányaim iránt... Erről azonban én mit sem tudtam... :o) :o) Honnan is sejthettem volna ;o)

Néhány hete, szóval nem oly' rég, csörög a telefonom... szimpatikus hangú, szimpatikus (beszéd)stílusú Hölgy jelentkezik, hogy a szett a testvéréé, és látta, és a táska... és felpróbálta... és Neki ez nagyon... és lehet-e barna-bézs kombinációban... Hajjajjjajjj, miért ne lehetne?

Fotó készítése anyagmintákról, színek kiválasztása, döntés az applikációról... és megvolt a kilövési rajt engedély :o)

És én lelkesen kiszabtam, és nekiálltam... és akkor jött ez a ma sem tudjuk minek nevezhető, milyen névvel illethető vírus, ami szerteszéjjel zúzta minden tervem :o(

Így aztán (le sem merem írni, hogy mennyi idő alatt), meglehetősen lassan ugyan, de végül elkészült a táska.

A színe csokoládébarna és ekrü (nem, nem bézs, ez attól sokkal világosabb).
A táska alja, szintén csokoládébarna textilbőr, az applikáció a megrendelő kérésének megfelelően kordból készült :o)





 
 

1 megjegyzés: