Oldalak

2012. október 29., hétfő

Egyszer volt...

... hol nem volt... volt nekem egy álmom...

... és tudom jól, hogy az álmok - többek közt - arra valók, hogy az embert megtanítsák vágyakozni, türelmesnek lenni... hogy aztán kellő elszántsággal nekifogjon... hogy az álmait megvalósítsa...

... sok-sok álmom van... de az egyik közülük... tegnap valóra vált... valóra váltottam...

Íme:

 
 
A transzferpapír rég megvolt, a szalagot kerestem hozzá hosszú időn át... végül az is meglett... de várnom kellett... várnom, mert nem volt bátorságom... hitem önmagamban...
De aztán, ahogy az lenni szokott... hosszas rákészülést (utánajárást, utánaolvasást) követően nagy levegőt vettem.... és megcsináltam....
 
Hagyjuk most, hogy néhány szikla az utamba gördült, ami azt akarhatta sugallni, hogy nem, még nem kell nekem ilyen... de befogtam a fülem, hogy ne halljam a "vészmadarakat".... nem néztem oda, hogy ne lássam az akadályokat... csak mentem, mentem rendületlenül, elszántan... és sikerült :o)
 
Ő birtokolja, Ő az első, aki Vele együtt lett egy egész:
 

 
 
 
 
Mi a véleményetek? Mit szóltok hozzá(m)?
 
 
 
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése