Oldalak

2012. október 11., csütörtök

A színhelyesség...

... na azzal hadilábon állok, ahogy a "fényképezőgéppel" *  is, illetve az idővel is, ami rendszerint úgy "osztódik" be, hogy estére van lehetőségem az aznap elkészült táskákat fotózni.

* és itt a csillag... ugyanis nekem, illetve nekünk nincs fényképezőgépünk (azaz van, de leesett régebben, és pontosan az elemtartónál pattant meg a külső burkolat, aminek következtében az elemek folyton kicsúszkálnak, ami exponálás közben nagyjából cuki-muki-puncsi-muncsi szokott lenni... azazhogy iszonyat idegesítő... így aztán nyugdíjba küldtük...) de, hogy szavamat ne feledjem, az én "édeskedvesaranyosdenéhaazértagyamramenőennekellenéreimádott" Férjem rendelkezik egy olyan telefonnal, amivel amúgy nagyon jó képeket lehet készíteni.... csak hát ugye ez általában este adódik, mint lehetőség... több okból kifolyólag is, amit most nem írok le ide, mert már én is unom magam, el tudom képzelni, Ti hogy unjátok :o))))

Szóval a lényeg, hogy az én mobilom f*s fényképeket csinál (igen, a mobil, neeem, nem én, dehoooogy :o))) a Zuramé meg f*szányosokat, de csak este van lehetőségem használni...
...így muszáj a vaku...

Szóval ez a lila kord az életben nem ilyen harsány győzike-béjaásszony-lila, hanem sokkal szolidabb, lécciléccilécci higyjétek el nekem :o)

Adatai:

Teljes szélesség: 32 cm
Szélessége a szájánál: 31 cm
Teljes magasság: 31 cm
Magassága a szájánál: 24 cm
Vállpántja 61 cm és 114 cm között állítható
Mágneszáras
Két belső zsebe van, egy nagyobb és egy osztott


 Bélése pamutvászon, apró virágmintás, nagyon vidám textil :o)
 
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése