Oldalak

2012. október 15., hétfő

A második...

werk sorozat, ezúttal több képpel, bár kétségtelen, hogy nem a varrógép alatt készültek a felvételek, mégis munka közben... a hímzéssel végeztem végre valahára... beteg a lányom, így napközben körülötte ténykedtem, a "nyugis" időben hímeztem, virágoztam, szalagoztam... és összevarrtam a táska"héjat"...

A mérete egyébként akkora, hogy az A/4-es méretű könyve belefér a kis tulajdonosának :o)
Ja.... ha nem mondtam volna... zipp-es lesz... a mumus újra támaaaad :o)





4 megjegyzés:

  1. Nagyon édes lett, mosolyogni támad kedvem, ha ránézek:) Biztosan örül majd neki a gazdája! Nagyon ügyes vagy!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ú, köszönöm... egyébként ez a cica nekem is jó kedvet kanyarít, akárhányszor ránézek :o) Valahogy olyan "hej, de fényes jókedvem van.." érzést sugall a fizimiskája :o)

      Puszi!

      Törlés
  2. Már most látom magam elött, ahogy Svenja nagy büszkén mutatja az új táskáját egyenként mindenkinek a zeneiskolában :-)
    Pussz: Orsi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Orsi :o)
      Ahogy tegnap varrogattam az ölemben, annyiszor eszembe jutott, amit Te is írsz...
      ... remélve, hogy majd mosolyogva mutatja a kis társainak, és titkon ugyan, de nagyon remélem, hogy tényleg büszke lesz rá :o)
      Az mindenesetre biztos, hogy egyedi lesz és csak az Övé ;o)

      Puszi!

      Törlés