Oldalak

2012. szeptember 4., kedd

Szívemnek kedves...

...személy kisleánykájának készítettem megrendelésre. Már úton van a pakk :o)

Meghatározások, segítség az alkotáshoz: kedvenc szín a rózsaszín és a lila, kedvenc mesefigura az egyszarvú póni, vállon átvethető legyen, belül legyen zseb, és férjen bele a pónis magazin :o))))

Íme az első verzió, mert kettőt varrtam, hogy legyen választási lehetőség (de, hogy a színtiszta igazat mondjam, illetve írjam, az elsővel nem voltam 100%-ig megelégedve)...

Lila színátmenetes cérnával varrtam a sörény és a farok körvonalait, majd egyenes öltéssel végigvarrtam a "göndörséget" is. Kicsi Gigim le volt nyűgözve, rögtön kérdezte is, hogy ugye ez az övé :o))) Ettől függetlenül, valahogy nem éreztem azt az érzést, hogy "ezaz, megvan, elégedett vagyok" valahogy úgy éreztem, ennél több van bennem... értitek ugye?
 
Aztán aludtam rá egyet, volt egy napom, míg nem mentem, nem mehettem a varrógép közelébe (nem, nem voltam büntiben... saját elhatározás volt :o))) Szőttem a terveket, ébren álmodtam a táskát, mígnem egy oltári hirtelen elhatározással leültem, és gyakorlatilag "egyseggel" megvarrtam az egészet :o))) A másodikat. Őt:
 
 
A belseje mindkettőnek ugyanilyen, ezér nem tettem fel külön képet az előzőről...
 
A fazon egyébként azért "fekvő" A/4-es, mert Angélához mértem "álló" módon is, és bántón, zavarón lelógott a kis pipityúk térdéig a táska alja... Angéla egyetlen évvel idősebb a kis Hölgynél, akinek a táska készült, így azt gondoltam kényelmesebb lesz számára ez a fazon. A vállpánt egyébként állítható, így ha az egyszarvúból való kiábrándulás nem történik meg belátható időn belül holmi, Ben10, Bakugán meg ehhez hasonló de lányoknak való f*staligák miatt, amit nagyon remélek, mert ha már szavazni kell, ezerszer inkább a lepkelelkű pónik, mint a nyomi és durva divatfigurák... legyen szó akár fiúról, akár lányról), szóval, hogy szavam ne feledjem, ha sokáig marad kedvenc a póni, akár éveken át hordhatja a kisleány :o)))
 
Képeket átküldtem a miniemberke anyukájának, aki megmutatta a "célszemélynek" őket...
És remélem nem haragszol érte kedves barátnőm, ha idemásolom ahogy Bori reagált :o)))
 
Megmutattam a "Zsűrinek" :)smile is.
A második után: "Anya ezt is a barátnőd varrta?"
- Igen.
-"Akkor mindkettőt kérem!"
 
Úgy imádom újra, és újra olvasni :o)))
Szóval postáztam, és remélem olyan szeretettel fogja hordani, mint amilyen szeretettel készítettem...
 
P.s.: Figyelem-figyelem!!!! Kérem tessenek fénylőn tündöklő szemeiket levenni az örökölt rafia (vagy mi a nyavaja a neve ennek a száraz izének) kosáron, illetve annak zegjeiben és zugjaiban fellelhető őrült mennyiségű porról. Most azonnal :o)))) Mondom Most!!! :o)))))) (nem tudom, hogy lehetne azokból az apró zugokból kivakerálni... porszívó nem eszik onnan, ahhoz meg nincs elég időm, de őszintén bevallva kedvem se, hogy fültisztítóval essek neki...merthogyugyanis a derekamig ér, szóval nem kicsi...
 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése