Oldalak

2012. szeptember 27., csütörtök

Segítség...

... igen, segítségre van szükségem...

Nagyon régóta szeretnék saját textil-címkéket, de a neten eddig talált készítők mind kivétel nélkül kész tervet kértek, adathordozóra mentve, vagy file formában elküldve...

Igazából nekem még tervem sincs, illetve van: az, hogy szeretnék textil-címkéket  :o))

Tudnátok nekem segíteni, hogy kinél lehet ezt a legflottabbul, leggyorsabban, és a lehető legjobb ár-érték arányban intézni?

Köszönöm segítségeteket   :o)


Szilva

3 megjegyzés:

  1. Textil-címkéket még nem láttam neten, de e-bay-en ilyen kis fém kulcstartócskák amire rá van írva hogy "hand made" elég jó áron vannak. Tudom az nem olyan mintha a saját név lenne rajt, de legalább rajtvan hogy ez nem tömegholmi. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Helga,
      köszönöm, és értem is, hogy mire gondolsz :o)

      Viszont én tényleg olyat szeretnék, amit a táskán el tudok helyezni, az a klasszikus textilcímke...
      Úgy tűnik azonban, hogy nem fog összejönni :o(

      És örülök, hogy itt vagy, és szeretettel köszöntelek :o)

      Puszi:
      Szilva

      Törlés
    2. Köszönöm, én magam még nagyonnagyonnagyonnagyon kezdő varrogató vagyok és nagyon sok jó ötletet adsz! :)

      Törlés