Oldalak

2012. szeptember 22., szombat

Sosem gondoltam...

... volna, hogy egyszer leírom: szeretem a Facebook-ot  :o)

Nagyon sok régi kedves ismerőssel, volt osztálytárssal, régi szomszéddal és baráttal hozott - hosszú évek kihagyása után - össze...
És nagyon sok jó embert ismertem meg ismeretlenül  :o)

Anita, egy általános iskolai osztálytársam, akivel cirka kétmillió éve nem találkoztunk, mígnem regisztráltam a facebook-on, és újra "találkoztunk"...
És szembesültem azzal, hogy milyen csodálatosan alkot... igen, alkot, mert az, amit Ő csinál, nem egyszerűen munka  :o)
Szebbnél szebb módon, határtalan fantáziával és kreativitással díszíti, ékíti a női körmöket  :o)

Szeretnélek meginvitálni Titeket is a blogjára, szerintem nagyon érdekes, külön kedvencem a Step by step menüpont  :o)


 
 
Jó nézelődést, kellemes kikapcsolódást  :o)
 


1 megjegyzés: