Oldalak

2016. augusztus 23., kedd

Vörös és Fekete.

No nem Stendhal olvasmánya (ami egyébként szuperfantasztatikus).
Neeem, csak egyszerűen egy táska.
De nem akármilyen táska hékás!

Eredeti Bag By Me táska.
Az ám!
Aprólékos munkával, egyedi kivitelben elkészített táska :o)

Méghozzá egy csipet lánynak.
Na jó, nem csipet.
10 éves :o)
De elképesztő amúgy a kis hölgy... Gigi lányom osztálytársa... és még azt is tudni kell róla, hogy mikor meglátta Ildikó táskáját, közölte az Édesanyjával, hogy Neki vagy ez a táska vagy semmilyen táska kell :o) :o)

Cukorfalat.

Én meg ronda, aljas gyesznyó módjára nem csináltam ugyanolyat :o) :o)
De mikor az átküldött fotókat Édesanyja megmutatta Neki, azt mondta (pillanat, most átlépek a gmail fiókomba, hogy hozzam a szó szerinti idézetet): "Hát ez gyönyörű! Nem tudom, hogyan tudja ilyen szépre megcsinálni, olyan, mint egy varázsló!"

Ugye, hogy übercuki?
Én teljesen oda és vissza voltam a gyönyörűségtől <3

A táskát is mutatom azért ;o)

Ja, nem is.
Inkább mutatom, hogy milyen "felcsigázó" képeket töltöttem a facebook oldalra

IDE  egy színhelyes és IDE egy esti fényes, vaku nélküli sejtelmes fotót töltöttem fel :o)

És íme a kész táska:

Az elmaradhatatlan hátsó zseb:
A részletek a táska kész állapotában, színhelyesen:
Az alját a merevítésen túl steppeltem is:

Köszönöm a megtisztelő bizalmat Gabi, kívánom, hogy Karolina használja olyan szeretettel, ahogy készült :o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése