Oldalak

2015. április 6., hétfő

Van még valaki...

Kingán és rajtam kívül, aki rajong Joel Dewberry designer által tervezett meseszép textilekért?

No, hát, ha ilyen nagyon szeretjük mindannyian, akkor mindjárt megmutatom Nektek, hogy mit csináltam legutóbb... :o)

Előtte néhány szót az előzményekről ;o)

Már rendeltem korábban Joel Dewberry textileket, nem is bírtam sokáig, hogy ne készüljön belőlük táska...

Két verzióban készítettem el, először piros textilbőrrel, amire a fentebb emlegetett Kinga üstöllést lecsapott :o) Másodszor az okker színű textilbőrt használtam és ez sem várt sokáig a tulajdonosára :o)

Aztán a közelmúltban megláttam Évi shopjában ezt a merész színvariációjú darabot a Joel Dewberry Notting Hill kollekciójából és tudtam... akarom :o) :o)

Elkészült az első táska, Midi Bag kivitelben:

Hátulján a szokásos cipzáros zseb:
És ooooolyan gyönyörű ez a bézs textilbőr :o)
Ez a textil... mmmm... übertuti :o)
És üde.
És tavaszi.
A textilbőrből készült pánt állítható hosszúságú, így a táska vállon, vagy vállon átvetve, keresztben is viselhető:



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése