Oldalak

2015. március 4., szerda

Szinezd újra!

Ez jutott eszembe elsőre, mikor azon gondolkodtam, hogy mi legyen a poszt címe.
Annak a posztnak a címe, ami erről a táskáról szól.

Mert ennek a táskának kacifántos a története... legalábbis az érzelmi vonatkozást illetően...

Múlt hét óta - mindegy milyen okból kifolyólag - irtózatos hullámvasúton ülök.
Pontosabban nem múlt hét óta, de múlt héten megéltem egy nagyon nagy zuhanást... képletesen szólva persze... viszont képlet ide, képlet oda, nagyon "megzuhantam" be voltam borulva kábé úgy, mint az időjárás...

Pénteken (02.27) a hangulatomnak megfelelően elővettem a fekete textilbőrt és kiszabtam egy táskának valót belőle. Full feketéből.

Aztán a helyzet úgy hozta, - telepátia vagy sem - hogy "beszéltem" Fannival.
Sokat.
Pontosabban meghallgatott.
És válaszolt.
És közben mosolygott* és bíztatott és elkapta a grabancom, mielőtt alámerültem volna teljesen.

És hétfőn a táska elindult a "másik irányba" :o)

Imhol a végeredmény:

... először csupán a piros "csepp" került fel... aztán szép sorban a többi is...
... és, bár le voltak szabva a fekete fülekhez való textilbőr darabok... mégsem használtam fel őket... hogy miért nem? Ezért:
(ez egy kép a hátsó fertályról, hogy igazolva legyen a cipzáros zseb léte is ;o) :o) )
Mókás fülekkel:

Hát így valahogy...

Fanni facebook oldalát ITT találjátok :o)


* bár virtuális térben zajlott a beszélgetés... vessetek a mókusok elé... én úgy érzem, mosolygott... :o)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése