Oldalak

2015. március 27., péntek

A tenger szépsége...

nem csökken szemünkben attól, hogy tudjuk, olykor hajók süllyednek el.*

Mert a tenger, a tó, a folyó, a víz vonzó... nekem legalábbis mindenképpen.

Egészen csöpp koromban tanultam meg úszni, s, mert - alighanem - jól csinálhattam, egy egyesület szakemberei felfigyeltek rám, majd szüleim megkeresve leigazoltak. Versenyszerűen úsztam egészen kamasz koromig... az igazat megvallva... lelkesen ugyan, de nem túl nagy erőbedobással :o(
Nem véletlenül nem olvashattatok rólam a sportlexikonokban :o) :o) :o)

A lényeg: szeretek mindent, minden témát, ami a vízzel kapcsolatos... így nem volt kérdés, hogy amikor megláttam Évi shopjában ezt a design textilt, hogy muszáj vennem belőle :o)

Mikor eldöntöttem, hogy rendelek, pontosan tudtam, hogy bohókásan fogom elkészíteni a leendő táskát. Persze mikor, ha nem most fogyott el a piros textilbőröm...
Így mindössze a cipzáros részt tudtam pirossal megbolondítani.

Nagy méretű, pakolós táska, füleinél fogva kényelmesen vállra vehető, ugyanakkor állítható hosszúságú pántját kihasználva keresztben is viselhető. A hosszú pánt, ha úgy adódik, akár lecsatolható ;o)

Hátulján és a belsejében hatalmas cipzáros zseb nyeli el a holmikat. Belülre tettem egy négy részre osztott zsebet is, mely - saját táskámból kiindulva - tökéletes a telefon-iratok-zsebkendő-tollak rendszerezésére :o)

Nos, mutatom is (hihi... önmagamhoz képest, igazán sikerült rövidre fognom, nem?)


*Simone Weil


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése