Oldalak

2015. március 4., szerda

Piros és kék...

... avagy vadulunk... vaduljunk?

Régebben rendeltem Fabrikáéktól ezt a textilt, mert a termékfotó alapján beleszeretős kategóriába esett :o)

Naná, hogy a szokott módon, megérkezését követően indult a rinya... mármint részemről... hogy akkor merre tovább :o)

Végig az okker színű textilbőr volt a gondolataimban, de mikor szabtam a táskalapot és merevítettem, mondjam-e, hogy a szokott módon a polcon kötött ki... mármint a készre "csinált" design textilből készült táskalap.

Valahogy nem akaródzott az okker textilbőrrel párosítani.
Akárhányszor egymás mellé tettem őket, mindig egy szó jutott eszembe: jellegtelen.

Azt hiszem, nem volt véletlen, hogy váratott magára ez a projekt.
Mert, ahogy az lenni szokott, beütött a "ménkű" és lett a végére ez:

A design textilen lévő piros és kék árnyalat egy az egyben a textilbőr színe, szóval nekem ez most nagyon-nagyon :o)

A táska a mostanában tőlem megszokott pakolós méretű, fülekkel, lecsatolható pánttal, hátul és belül cipzáros és osztott zsebbel.
Egyenlőre szabad préda ;o)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése