Oldalak

2014. december 16., kedd

Textilbőr és farmer...

A táskák béléséhez mindig pamutvásznat használok.
Meglepődtetek, ugye?
Na jó, tudom, hogy nem ;o)
(egyébként pl. Lovász Márta által rendelt táskáknál _soha_ nem használok pamutvásznat..)

A lényeg, hogy a méteráruboltban a pamutvásznak közt bolyongva vettem észre ezt az egyszínű, sötét árnyalatú farmervászon anyagot. Ehh... mondom magamnak, teszek egy próbát, hisz' milyen jól mutatna - az éppen aktuálisan - a legkedvencebb, vöröses árnyalatú textilbőrrel.

És, mert szabad akaratomból született, úgy gondoltam, visszatérek kicsit a kezdetekhez.
Applikálni fogok.
Virágokat nem akartam, ez a kerek forma viszont annyira "bejön" nekem.
Fogtam hát és kivágtam jónéhány darabot, aztán elkezdtem rendezgetni a merevített farmervászon táskalapon....

Mutattam is anno werkfotókat itt és itt is 
Aki egyébként rendszeres látogatója a facebook oldalnak már ismeri is ezeket a képeket ;o)

A táska elkészült, szerintem szuper lett:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése