Oldalak

2014. december 16., kedd

Felhívott az Apukám...

.... és azt mondta nekem "felháborodott" hangon, hogy: "októberben írtál utoljára a blogodba!!!" :o)

Hehe, tényleg... viszont így legalább nyomon lehet követni, hogy a kézműves világban mikor indul az igazi karácsonyi hajrá ;o)
Mert valóban elmaradoztam a bejegyzésekkel. Részint, mert nem volt időm írni, részint, mert legtöbbször fotózni sem volt lehetőségem az utóbbi hetek borongós időjárásának "köszönhetően"...
Másrészt meg, mivel karácsonyi ajándékok lesznek (elvégre a karácsonyi hajrá mi másról szólna kézműveséknél), kifejezett kérés volt, szinte kivétel nélkül, hogy az ünnep előtt ne kerüljön publikálásra az elkészült táska fotója...

Nos, így valahogy...

Azaz, lazsálni nem lazsáltam, viszont születtek táskák az ihlet hívó szavának engedelmeskedve is, ezeket most megmutatom szépen sorban :o)

Mindjárt jövök, csak előfötröm a füzetem, melybe feljegyeztem, hogy "mimerrehányméter" :o)

Szóval stay tuned ;o)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése