Oldalak

2014. december 17., szerda

Házak felett...

... hajnali szél...

Régesrég rendeltem már egy hasonló anyagot és ezúttal nézzétek el nekem, nem emlékszem már melyikből, a három kedvenc hazai webáruházamból... (Kell-me vagy Fabrika Shop netán Textil Cottage * )

A lényeg, hogy a minap Fabrikáéknál megláttam egy - nini, micsoda meglepetés - házakkal "díszített" design textilt. Mivel imádom a skandináv stílust, odáig vagyok az építkezésükért is (ahogy a hollandiai utcácskák is szívem szottyai :o), kibírhatatlan késztetést éreztem, hogy rendeljek.
(egy csomó másik textillel együtt)

És, mert kicsi darabot rendelek mindig, hogy esély se legyen azonosat készíteni, ezúttal jól be kellett osztanom, mert kézbevétel után azonnal tudtam, hogy ez a textil két különböző színű textilbőrrel is frigyre fog lépni ;o)

Mutatom az elsőt:

A táska pántja állítható hosszúságú, így vállon átvetve, keresztben magunk előtt is lehet viselni.


Fülei pedig elég hosszúak, hogy vállra véve is kényelmesen hordható legyen. A hosszú pánt lecsatolható, ha épp nincs szükség rá, viszont legrövidebb állapotába húzva, elbújik a táska hátuljánál is, így nem zavaró, ha a táskát épp a két fülénél fogva a válladon viseled :o)

Imádom a textil színeit:




* a sorrendnek nincs semmilyen jelentősége, egyformán szeretem mindhármat :o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése