Oldalak

2014. október 20., hétfő

Old school...

... ahogy Kinga mondta :o)

Ez jutott eszébe először, mikor meglátta a facebook oldalon korábban mutatott werkfotót :o)

Nos, ez a táska azért különleges számomra, mert egy olyan Férfi rendelte a Kedvesének, akit egyébként gyermekkorom óta ismerek. Meg azért is, mert nagyon megérintett, hogy a kérdésemre: "Milyen alkalomra szeretnéd Neki?", azt a választ kaptam, hogy: "Mert szeretem."

Igen.
Ilyen egyszerű.
Nem kell más ok arra, hogy adjunk.
Szeretünk barátot, szeretünk kollégát, szeretünk szomszédot, szeretünk szerelemmel és ilyenkor adni jó. Egyetértünk, ugye?

Abbafejezem a szócséplést, és mutatom a fényképeket... vagyis... mindjárt... mert azért azt hozzá kell tennem, hogy a megajándékozni szándékozott Kedves, rajongva szereti ezeket a sárga kis töpszliket. Innen eredt hát a megrendelő kérése... azaz, hogy miért is került a kacsa a táskára :o)

A fazon nem új mutatvány, az én régi táskám adta az "apropót", azzal a kéréssel, hogy legyen szélesebb.
Az lett ;o)

Elöl a nagy zseb, cipzárral záródik, ahogy a képen is látható.
A hátulján is helyet kapott egy óriási méretű, cipzáros zseb:

És akkor a pelyhestollú brigád:

Kicsit oldalról is...

Amennyire tartottam tőle, amennyit - hogy stílszerű legyek egy kis képzavarral megspékelve - kotlottam rajta... annyira szerettem végül készíteni.. látni, hogy az aprólékos munkát, a sok-sok öltést követően kialakul a látni kívánt kép, ahogy "életre keltek" a tollasok :o)

Köszönöm a megrendelést, megtiszteltetés volt :o)






Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése