Oldalak

2014. október 18., szombat

Forma 1-es táska...

... mert bár én Geo Bag-nek szántam ezt is, az én barátnőm konkrétan kielemezte, hogy merre a bukótér, hol a pályabíró, szóval egy komplett versenypályát látott bele a táska díszítésébe :o)

Hogy melyik táska?
facebook oldalamon korábban már mutattam ;o)

Természetesen azóta elkészült, fotóztam is múltkorában, így most hoztam egészben is :o)
Ez is az új fazon nagyobb méretű változata, elöl és hátul hatalmas cipzáros zsebbel, belül egyik oldalon cipzáros, másik oldalon osztott zseb, a 3 cm széles vállpánt pedig állítható, hogy tetszés szerint viselhető legyen vállon, vagy vállon átvetve, keresztben :o)

A színek bár láthatóak tökéletesen, ideírom, mert a google hátha értékeli az igyekezetemet :o) :o)
Szóval fekete, törtfehér és piros textilbőr felhasználásával készült, a bélés pedig piros alapon fehér pöttyös pamutvászon :o)

Akkor zöld lámpa, zúgjanak a motorok :o) :o) :o)


(megjegyzem: csináltam már életemben ennél jobb képeket is... ráadásul a háttérként szolgáló fehér lepedő elképesztően összegyűrődött a szállítás során, vasaló meg nem volt kéznél :o(  )



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése