Oldalak

2014. július 25., péntek

Persze nem bírtam ki...

... naná, hogy muszáj volt rendelnem egy rakás új designer textilt :o)

Az egyik közülük ez a cikk-cakk (manapság divatosan chevron-nak hívott) mintás :o)
Ahogy megérkezett, avattam, vasaltam, szabtam, merevítettem... és félretettem.
Nem tudtam ugyanis eldönteni, hogy melyik kéket használjam hozzá.
Próbálgattam, eltűnődtem, aztán újrapróbálgattam a különböző árnyalatokkal... végül az indigókék lett a befutó...

Nekem ettől olyan "tengeri" hangulatot áraszt...
Nyarat és tengerpartot és forró fuvallatot, hófehér nyári lenruhát idéz...
Romantikus esti naplementét... és teraszon ülős baráti beszélgetést :o)

Mérete minden eddigi táskánál nagyobb, akár strandra is vihető, mert egy összehajtogatott fürdőlepedő is belefér :o)

Két füle által vállra vehető, de a hosszú (állítható és lecsatolható) pántjánál fogva akár vállon átvetve, keresztben is viselhető :o)

Mutatom:

A táska hátsó részén hatalmas, óriási, monumentális méretű zseb van, ami cipzárral biztonságosan zárható:
(és ha már cikk-cakk minta, hát a zseb levarrása is egy díszítő varrással történt, ami bár cikk-cakk mintára hajaz, mégsem az ;o)

Közeliek:
Látjátok a cipzár levarrását a tetején? ;o)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése