Oldalak

2014. július 25., péntek

Jól megígértem...

... és jól elfelejtettem...
Puff neki, csúszik az ékszíj* már nálam is.
Hogy a négy gyerek teszi-e, vagy, hogy nem vagyok csittifitti 18 éves fruska?
Nemnemnem, bizonyára a melegtől van.

Ugyanis Brigi táskájánál megígértem, hogy Brigi incifinci táskáját is megmutatom Nektek.
Ahha.
Ahogy megígértem, azzal a svunggal el is felejtettem.. pfff...

De az imént hívott Brigim, és én szembesültem azzal, hogy öreg vagyok és sok gyerekem van és hülye is vagyok meleg van és mulasztottam.

Hát most pótlom.
Nézzétek csak:

Hátuljára, bár a táska tényleg incifinci, ez is kapott egy aprócska cipzáros zsebet.
Mondjuk a kocsikulcsnak ;o)
Vagy a biciklilakat kulcsának :o)
Ez a lélekcsepp mintás textil utolsó icurka-picurka darabkája volt.
Darabkái, mert kettő volt belőle.
Nem pazarlunk, felhasználtam mindkét darabot.

No, tetszik-e? :o)

Hahó Brigiiiiiiiii :o) :o) :o)




2 megjegyzés:

  1. Áááááááááááá! Az előző hosszú vajon elszállt az éterbe? Vagy megvan nálad? :) Hmmm. Azt hiszem nem csak neked ment az agyadra a meleg. :)
    Szóval a lényeg, hogy nagyon nagyon tezsik és nagyon nagyon köszönöm. :)
    Már most imádom. Meg téged is. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. El bizony, nem látok se hosszút, se rövidet :o)
      De ha tetszik, hát mindegy is, hogy most vagy az előbb, a lényeg a lényeg ;o)
      (gyerekek ebédeltek, összeszedelőzködünk, és hamarosan indulunk, remélve, hogy miattunk nem kell túlóráznod :o) :o)
      Pusza ;o)

      Törlés