Oldalak

2014. június 11., szerda

Tetszik nekem...

... hehe... sok dolog tetszik, de most női táskáról beszélnék (gondolom ezen most mindenki nagyon meglepődött :o)

Szóval tetszik ez az új fazon, és mivel megvan a kiszerkesztett szabásminta, szóval úgy gondoltam, hogy hajrá...

Az a helyzet, hogy ez a textil már nagyon rég megvan.. ha jobban utánagondolok, talán valamikor tavaly vettem Évitől a Kell-me webáruházban de valahogy semmivel nem tudtam társítani. Egyik szín sem volt az igazi. Már úgy értem textilbőrből :o)

Persze a megoldás kézenfekvő volt, lett volna, ha nem épp akkor fogy el az utolsó centi a pirosból, amikor is ki bírtam találni, hogy "nahát, ez pirossal szuper lenne" :o)

Így aztán félre kellett tennem egy időre, mert ugyebár Budapestre nem jutok el csak úgy...

Mígnem múlt héten hétfőn végre és hurrá, és feltankoltam piros textilbőrből (is), szóval vágtam, szabtam, varrmányoltam:

Mondjam-e, hogy az állítható hosszúságú pánt amúgy lecsatolható is...
A fülek rövidebbek a szokásosnál, így ez a táska kézben, illetve karra véve viselhető a rövid füleinél fogva... bár, ha jobban belegondolok... vállra vehető tulajdonképpen, de olyan "feszesen" :o)

Belül is van egy cipzáros zseb, illetve egy osztott zseb is :o)

Gyönyörű élénkpiros textilbőr...




Szabadon vihető, kedvtelésből varrmányoltam :o)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése