Oldalak

2014. június 12., csütörtök

Négyszáznegyvenöt...

... bizony, a 445-dik bejegyzés következik :o)

Hoztam mára egy olyan női táskát, amihez a pisztácia színű textilbőrt a tegnap már említett Nove Kreatív Divatműhelynél vásároltam múlt héten a türkizzel (és egy másikkal, de legyen meglepetés) együtt.

Ez a designer textil is megvan régóta, anno ezt is Évitől rendeltem, de valahogy egyik "készleten" lévő textilbőr sem passzolt hozzá igazán... és bizonyára már említettem, hogy türelmes ember vagyok, szóval gondoltam, előbb vagy utóbb úgyis meglesz az a szín, amelyik tökéletesen passzol hozzá... nos eljött az idő ;o)

És íme:





Medium Bag kivitelben készült, és szabad préda :o)
(aztán lassan arccal a szombat felé, mert a nyolcadikosom ballag, így holnap sütök és főzök, hogy szombaton már csak tálalni kelljen a népes vendégseregnek ;o)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése