Oldalak

2014. március 13., csütörtök

Párizs...

... a város, amiről mindenkinek elsőre az "Öreg Hölgy" vagy éppenséggel a szerelem jut eszébe :o)

Nekem más... rossz és jó is. Például a 30-dik születésnapomon a Férjem épp Párizsban volt üzleti úton... és én teljesen totálisan és halálosan megsértődtem, hogy a kerek és neves és jeles évfordulón nem velem, velünk van...
E tekintetben például "nemszeretem" érzés* van bennem Párizzsal kapcsolatban.

De, ha például eszembe jut, hogy mentem ki érte a repülőtérre (még Bp-n laktunk), és az első volt a gép utasai közül, aki kilőtt a fotocellás ajtón, hogy este fél 10-kor (még épp időben) a nyakába ugorhassak :o) És húzott, csak húzott ki az épületből a derekamnál fogva, hogy mihamarabb otthon lehessen velünk :o) És amikor hazaértünk, mosolyogva elővette a csomagot, az ajándékot, amit a születésnapomra hozott nekem Párizsból :o) No, ha ez eszembe jut, feszt mosolygom...
A Lafayette Galériában volt ugyanis ajándékokat válogatni.
Aztán kinézett az egyik üzletben egy táskát** :o)
Majd óvatosan levette a polcról, hogy az árát illetően tájékozódjon...
Aztán hirtelenhamarjában, mint akit tűz égetett meg, vissza is tette***.
Sokezer Euro volt :o) :o) :o)
És mindmáig, ha visszagondolok erre a történetre, újra és újra nevetnem kell...

Szóval Párizs... egyszer jó lenne eljutni oda (is)...
Addig meg nézegetem ezt a designer textilt:
(Figyelem! Bitang rossz képek következnek. A nap magasan jár az égen, hála Istennek, viszont a fotózási lehetőségeim meglehetősen kicsiny**** helyre korlátozódtak, ezért árnyak, árnyak mindenütt...)



A táska Medium Bag, méretei a következők:

Szélessége alul: 26,5 cm
Szélessége felül: 34,5 cm
Magassága: 29,5 cm
Talpszélessége/Mélysége: 10 cm














Hátulján cipzáros zseb:








Gyönyörű árnyalatú, igazi vidám piros színű textilbőrrel társítottam.
Mókás, kedves darab, tuti siker, ha az utcán ezzel vonul végig az ember lánya :o)





* hogy egészen pontosan fogalmazzak: utáltam akkor Párizst, utáltam a munkahelyét, utáltam a főnökét, aki odavezényelte, utáltam a kollégáit, akik Vele lehettek, és úgy általában utáltam mindent és mindenkit... :o) :o)
** hahahaaaa, még az eredeti munkakörömben, credit controllerként dolgoztam, és halvány fogalmam sem volt arról mi fán terem a "táskagyár" :o)
*** hogy mi volt végül a szülinapi ajándékom? Hát naná, hogy egy táska... az utca túloldalán lévő C&A üzletből :o) :o) :o)
**** nyáron, lehet, hogy csak Ultra Mini Bag-et fogok gyártani? Az odafér arra a csipet helyre, ahova a nap süt :o) :o)

3 megjegyzés:

  1. Húha, ezek a szépséges új medium táskák fel fognak majd kerülni a Meskára? Annyira tetszenek :)
    Zsófi

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zsófi Kedves :o)

      Naná, ha lesz végre időm (magyarul teremtek magamnak), feltöltöm mindet, ami megmaradt ;o)
      De, ha gondolod, írj nekem a szilvafolt kukac gmail pont com e-mail címre és tárgyalhatunk bármiről ;o)

      És köszönöm a szavaid :o)
      Sőt... főleg!

      Szilva

      Törlés
    2. Köszönöm, írok :)
      Zsófi

      Törlés