Oldalak

2014. március 13., csütörtök

Jahhhhaaaaaajjjjj....

... ennek a táskának is külön története van.
Pontosabban fogalmazva a designer textilnek, amit használtam hozzá...

Egy foltos-boltos elfekvő készletében volt ez a Free Spirit gyönyörűség, és a foltos-boltos szerint ez a textil nem szép. Micsodaaa? Hogy nem szép? Szerintem csudagyönyörű, főleg, hogy tavaszt és nyárt idéz minden színe, minden árnyalata :o)

Kaptam 25 centit, hogy készítsek táskát.
Íme:
Hozzátenném gyorsan (neeem, most nem szómenés, csak fontos tudni, hogy a napfény már nem érte közvetlenül a táskát, így a fotó nem színhelyes, ezért görgessetek cseppet lejjebb, mutatok napos fotót is ;o)







Ez a fotó újfent árnyékban készült, nem színhelyes, ellenben az előző igen ;o)





Medium Bag, méretei pedig...

Szélessége alul: 27,5 cm
Szélessége felül: 35,5 cm
Magassága: 29,5 cm
Talpszélessége/Mélysége: 10 cm

Gyönyörű fűzöld textilbőrt használtam, a designer pamut szinte "felvette", annyira összeillenek ;o)



2 megjegyzés:

  1. Csodaszép lett!!!! Mint minden darabod! Ez pedig még a tavaszi fáradtságot is elűzi! :) <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Zita :o)

      Köszönöm, örülök, hogy Neked is tetszik :o)
      Szerintem is igazi tavaszi darab, bár kétségtelen, hogy zöldimádónak kell lennie az ember lányának, ha ezt a táskát akarja :o)


      Törlés