Oldalak

2014. március 20., csütörtök

Ehhez kell...

... spiritusz, vagányság, extravagancia, bevállalósság :o)

Amellett, hogy a textil ultratuti, hagytam magam elsodorni a hozzászólók véleménye által..
Közszemlére tettem ugyanis a legújabb adag - ezúttal külföldről rendelt - designer textilt, kérve a facebook oldal kedvelőinek segítségét, véleményét :o)

Jöttek az ötletek, a tippek, de ahogy végigolvasgattam (ezúton is bocsánat, akinek nem válaszoltam), a lila kapta a legtöbb voksot.

Elővettem hát, úgyis rég dolgoztam vele... aztán szabtam és szabtam és varrtam és hát ezt a Medium Bag-et sikerítettem:






Már az első képen is látszik, hogy ez rendhagyó módon nem levehető pánttal rendelkezik. Ámdeviszontellenben :o) a pánt hossza természetesen állítható, így akár a testen "keresztbevetve" * is lehet hordani. Ugyanakkor, ahogy látható a fenti képen, elég szűkre lehet húzni ahhoz, hogy ne leffegjen, ne legyen zavaró, ha a fülénél fogva veszi a vállára a tulajdonosa ;o)

A háttér gyűröttségéért elnézést kérek... elég körülményes mostanában a fotózás nálunknál :o)










Természetesen a táska hátsó részén a szokásos módon megtalálható a cipzáros zseb ;o)






Szó, mi szó... azt a zöld ruhát - ha lenne elegendő bátorságom felvenni - bizony elfogadnám :o)
Őrületesen jó ez a textil ;o)
Naná, milyen lehetne egy Robert Kaufman retro textil? Hát persze, hogy csúcsszuper...



Kifejezetten tavaszi, nyári, vidám, színes táska nőknek (na pláne, majd férfiaknak :o) :o) :o) Szerencse, hogy nekünk megadatott, hogy ne csupán a szürke-fekete-barna-sötétkék kombinációban gondolkodhassunk :o) :o) Lehet, hogy ez számunkra a kárpótlás a munka utáni második műszakért**?




* Jézusom... de hülye szó... létezik ilyen egyáltalán gyönyörű nyelvünkben? Miért érzem helytelennek? 

** Tudniillik a legtöbb nő, hozzám hasonlóan, munka után kezdi az otthoni melót... főzés, mosogatás, mosás, takarítás et cetera... és a legnagyobb tiszteletem azoké a férfiaké, akik "nem vannak" meggyőződve arról, hogy fent leírt "munkakörök" kizárólag nők által végezhető feladatok... grrr... és morrr...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése