Oldalak

2013. augusztus 1., csütörtök

Kéééész van...

... mármint a legújabb Medium Bag :o)

Ezúttal egy olyan Michael Miller designer textilt használtam, ami sokkal jobban megragadott, mint eddig bármely anyag, amivel összehozott a sors... talán a mandalák miatt... nem tudom...

Míg várandós voltam a gyermekeimmel, rendszeresen rajzolgattam mandalákat.... csak úgy... a saját magam szórakoztatására... hozzá kell tegyem, hogy akkor nem is ismertem ezt a kifejezést, illetve azt, hogy amit rajzolok, az bizony egy mandala...

A lényeg, hogy azóta is, ha bármikor leülök "csak úgy" rajzolgatni, előbb vagy utóbb mandala kerekedik ki a rajzból :o)

Ez lehet tán az oka a különös vonzódásnak?

Mindenesetre ez a táska a szívem szottya, bárki is esik vele szerelembe... bizony nehezen fogom elengedni... azt hiszem...

 
 A mandalás textilre merevítőt vasaltam, továbbá felvasalt vlies-el erősítettem, amit - biztos, ami biztos alapon - szolid, és mondhatni "rejtett" steppeléssel rögzítettem.

Mérete ugyebár Medium Bag méret, ami azt jelenti, hogy:
Szélessége alul: 30,5 cm
Szélessége felül: 35 cm
Magassága: 31,5 cm
Talpszélessége / Mélysége: 7,5 cm
 
Bélése drapp pamutvászon, mindkét oldalon zsebes (egy osztott és egy zippzáros), plusz kulcstartós :o)
 

Úgy gondoltam, hogy ha már kör alakú mandalák díszítik a designer textilt, én bizony a vliest a textilbőrre ezt a motívumot felhasználva rögzítem, steppelem ;o)
Nekem nagyon tetszik, szerintem összhangban van a táska alsó és felső része :o)
 
 
 Úgy varrtam a köröket, úgy haladtam a vonalakkal, ahogy az "eszem vitt" :o)
Nulla szabályosság, nulla szimmetria, teljesen egyedi...
 

 
Vállra akasztható, de kézben is vihető, ha "fülön" ragadod :o)
(egyébként a füle is elég hosszú ahhoz, hogy akár annál fogva akaszd a válladra ;o)
Zippzárral (cipzárral) záródik:
Ugye, hogy gyönyörű a textil?
És a végére egy kép... csak úgy... :o)
(....hogy láthatóvá váljék, van bizony pántja is, tehát akár a vállon keresztbe felvéve is hordható....)
 
A Michael Miller textilt a Textil Cottage webshopjából rendeltem :o)
A Textil Cottage elérhető facebook-on is ;o)
 
 
Szép napot Nektek!
 
 
Szilva

 

 

 

4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Gyönyörűséges ez a medium,mandalás táska...Szívesen megvásárolnám,ha van rá lehetőség!?Eladó?Mennyibe kerül?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. andi :o)

      Írtam Neked e-mailt ;o)
      Pontosabban válaszoltam mailben :o)

      Szép napot!

      Törlés
  2. Micsoda gyönyörü quiltelés ! A textilbör teljesen máshogy fest így! Szabad kézzel? Nagyon pontosak a körök! Szuuuuper! Nem tudom ám milyen a géped....Pfaff, vagy Brother. A csík alapján. Vag yegyik Sem ;)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kinga :o)
      No, ezt, hogy Te írod... aki olyan gyönyörűen tűzöl... hát nagyon köszönöm :o)

      Persze a titok nyitja az, hgoy nem szabad gép tűzés volt ;o) Az első kört kellett csak szabályosra "kikínlódnom", a többi már csak a talpszélességen és a tű pozícionálásán múlott ;o)
      Jó móka volt és aprólékos, de megérte, mert tényleg nagyot dobott a textilbőrön a "mandala minta" :o)

      És Pfaff :o)

      Puszillak,
      Szilva

      Törlés