Oldalak

2013. március 1., péntek

Ez a blog...

... lassan már nem kizárólag a varrmányokról szól...
Időről időre megmutatok Nektek egy kicsit magamból, a gondolataimból, a lelkem vívódásaiból...
Az elmúlt napokban nagyon sok e-mailt kaptam... egyik-másik üzenetet megsirattam...
És megismertem olyan embereket, akik átéltek, átélnek hasonló helyzeteket, mint én... minden tekintetben.

Köszönöm, hogy írtatok, és hálásan köszönöm, hogy megtiszteltetek bizalmatokkal...
Ahogy minden itt hozzászólónak is köszönettel tartozom...
Boldog vagyok (és ez bizony nem túlzás), hogy velem vagytok!

Félre a vargabetűimmel, amiket én kanyarítok ide és terelem el általuk a figyelmemet az eredeti célomról :o)

Mert bizony, ahogy a facebook oldalamon  is megmutattam, bizony felszaporodtak a - kényszerből - félbehagyott táskák.
Tegnap már vágtam el kétszer is "utolsó szál cérnát" de rámesteledett, s kamasz lányom aludt már a "fotós műteremben" így a megörökítésük mára maradt...
Igen ám, csakhogy ma kora reggeltől nyomtam a pedált, szóval most friss, ropogós képeket hoztam, mert épp az imént készítettem őket, s néhány perce töltöttem át a notebook-ra :o)





Ugye ezen már látszik, hogy a tavaszvárás jegyében készültek ;o) ?
Itt a boltban elérhető, ha épp benne véled felfedezni a nagy Ő-t ;o)

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése