Oldalak

2012. augusztus 3., péntek

Valami frappáns...

... kellene a főcím  szövegébe    :o))))
De nem jut eszembe semmi...hiába no, pénteken már a fű sem nő   :o))))
Az én agyam meg mostanra már   ....   ehhh, inkább hagyjuk ...

Amit szerettem volna mutatni régebben:

Textilfilcből (ezt így hívják?) vágtam a virágok alkatrészeit, kétoldalú ragasztófátyollal, majd eztán sűrű cakkozással rögzítettem a táskához. Más, mint a többi, az eddigiek, talán kevésbé díszes, de - remélem nem orroltok meg rám - nekem tetszik   :o)))

Itt talán látszik a  "szájvarrás"  (ááá, de gagyi szó :o)))))))   öltéstípusa:
Mágneskapocs, belső zseb  .....   és némi pír az orcámon, mert már megint lebuktam, hogy tojtam kivasalni fotózás előtt ....   :o)))))))))))))

Szülinapoztunk is a múlt héten, majd mutatom a képeket, mert van olyan, amin mind a négy csücsök rajt van, és teli szájjal vigyoringálnak, és imádom Őket és büszke vagyok Rájuk, és szeretnék itt is büszkülni Velük   :o))))


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése