Oldalak

2012. augusztus 12., vasárnap

Találtam...

... több, mint 1 méter gyönyörű meggypiros kord anyagot a szekrény mélyén... jééé, és tényleg... csaptam a homlokomra  :o)

Még tavaly jártam egy (nem kimondottan) méteráruboltban, ahol kedvesen felajánlották, hogy hoznak nekem a következő árubeszerzésnél rózsaszín kordot... szerettem volna ugyanis Giginek varrni amolyan téli-féle oviba hordható ruhácskát... úgy értem, amit a csoportban nyűhet :o)

Lelkére kötöttem, hogy rózsaszín lehet, rózsaszín alapon apró mintás is lehet, de másmilyen nem kell...

Erre hozott meggypirosat, és nem egy métert, hanem 1 méter 90 centit... Gondolhatjátok, hogy néztem, mikor megláttam, nagyjából, mint a gázálarc :o)))

Viszont mivel egy nagy nyúl vagyok (nem véletlenül hív a Férjem Nyuszának), nem mertem otthagyni... Igen, én egy ilyen f*staliga vagyok... Ráadásul az előzetesen megbeszélt ár 1.700.-/méter volt... mondja a hölgy, hogy kicsit "hosszabb" lett az ára... Én meg, mint BBB* perkáltam szó nélkül, majd visszatángálódtam a munkahelyemre, s egész délután le voltam törve, mint a bimbi füle... ja, mert ebédszünetben voltam kint :o))))

* BBB= Bamba Besz*ri Bénaság  :o))))))))

Úgyhogy most ki fogom próbálni a kord varrását is... Férj, gyerekek bicikliznek, a délutánom szabad... lenne, ha nem imádnám a röplabdát, márpedig most a döntő van, és én iszonyúan szurkolok a brazil csapatnak... mondjuk, ha az első szettet az oroszok hozták volna, akkor nekik szurkolnék... dehát én már csak ilyen kis lütyő vagyok :o))))

Szilva

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése